Website resultaten

Kennisbank resultaten

E-mails opmaken in vernieuwde huisstijl

E-mail is een belangrijk communicatiemiddel waarin je jouw eigen identiteit kunt laten zien. De manier waarop je communiceert kan het verschil maken tussen een positieve of een negatieve indruk op de klant. De vorige e-mail opmaak in Moneybird werd door gebruikers ervaren als saai, functioneel en onpersoonlijk. Daar hebben we wat op bedacht; met de vernieuwde huisstijl kun je je eigen e-mails opmaken! Op deze manier communiceer je met jouw klanten op de manier die bij jou past.

Je kunt in de huisstijl-instellingen je eigen header en een footer aan e-mails toevoegen. Door zelf teksten, afbeeldingen, logo en kleuren toe te voegen bepaal je de uitstraling van je verzending-, herinnering- en bevestigingsmails.

Ieder onderdeel van de e-mail heeft zijn eigen functie. De header, die bovenaan de mail staat, trekt de aandacht van de lezer en vergroot de herkenbaarheid van jouw merk. Na het middelste gedeelte, met de inhoudelijke boodschap, staat de footer. De footer is de afsluiting van de mail. Hierin kun je bijvoorbeeld de contactgegevens van je bedrijf presenteren of een persoonlijke handtekening met profielfoto toevoegen.

voorbeeld van een nieuwe e-mail

Vernieuwde huisstijl #

De opmaakfunctionaliteit van e-mails wordt toegevoegd aan de huisstijl waar je ook de opmaak van facturen en offertes kan bewerken. Tegelijkertijd hebben we de huisstijl-instellingen een fris en gebruiksvriendelijk herontwerp gegeven. Met de instellingen en previews naast elkaar in beeld zie je direct wat er verandert na een wijziging.

huisstijl toevoegen in Moneybird

We zijn benieuwd naar de vernieuwde e-mails van onze gebruikers en horen graag je feedback!

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.