Website resultaten

Kennisbank resultaten

Update mobiele apps beschikbaar!

Boekhouden via een app is de normaalste zaak van de wereld. Iets gekocht? Gelijk even het bonnetje in je boekhouding zetten! Een salesgesprek gehad? Direct de offerte maken en naar de klant sturen.

In 2010 introduceerden wij onze eerste Moneybird app. In de jaren die volgden is de app vaak geüpdatet en enkele keren volledig opnieuw opgebouwd. Maar om de app vervolgens overzichtelijk en snel te houden was een enorme uitdaging. Vandaar deze update! Wat is er veranderd?

Overzicht wat je met de nieuwe mobiele apps kan

Layout en beginscherm #

De apps hebben een nieuwe layout gekregen, wat volgens ons een zichtbare grafische verbetering is. Op het beginscherm zie je nu direct een overzicht van de openstaande acties, zoals het aantal facturen dat nog betaald moet worden of facturen waar een herinnering voor gestuurd kan worden.

Onderaan het scherm zie je de nieuwe indeling van het hoofdmenu. Het eerste item is Boekhouding. Onder boekhouding vind je alles wat met je boekhouding te maken heeft. Denk hierbij aan facturen, inkoopfacturen, uren, contacten etc.

Het tweede item uit het menu is Scan. De naam zegt het al, hier heb je de mogelijkheid om te scannen. Het menu blijft op elk scherm zichtbaar, dus je kunt op elk moment een bestand toevoegen. Door op Scan te klikken kun je automatisch je bonnetje scannen of er een foto van maken, een foto uit je bibliotheek selecteren of een bestand uploaden.

Het derde item is Bank. Op deze plek vind je alles van je bank terug. Dus je rekeningen, creditcards en transacties. Dit overzicht is nu voor elk pakket inzichtelijk. Maak je gebruik van het 35 euro pakket van Moneybird, dan heb je hier ook de mogelijkheid om de transacties te verwerken. 

Helaas kunnen we het verwerken van transacties via de app, door de billing regels van Apple en Google nog niet voor de andere pakketten aanbieden.

Sneller #

De nieuwe apps werken sneller en zijn stabieler. Vooral grote administraties liepen wel eens tegen de snelheid van de oude apps aan, de nieuwe apps hebben geen enkele moeite meer met grote hoeveelheden data.

Vragen? #

De nieuwe apps zijn binnen een week voor iedereen beschikbaar. Heb je vragen of opmerkingen over onze nieuwe apps? Stuur dan een e-mail naar support@moneybird.com.

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.