Als Financieel Virtual Assistant neem ik de financiële administratie uit handen van zzp'ers en mkb-bedrijven, waardoor zij zich volledig kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. Mijn werk vindt hoofdzakelijk plaats vanuit mijn eigen huis. Ik maak gebruik van de inloggegevens van mijn klanten of zij voegen mij toe aan hun administratie, waardoor ik direct toegang heb tot de benodigde informatie.
Om mijn vaardigheden up-to-date te houden, blijf ik voortdurend nieuwe cursussen volgen en houd ik mezelf op de hoogte van eventuele wijzigingen in wet- en regelgeving. Mijn meest recent behaalde diploma is mijn PDL, waardoor ik tevens expertise heb op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Hoewel mijn werkzaamheden zich primair op afstand afspelen, vind ik het ook leuk om zo nu en dan op locatie te werken, vooral als het bedrijf zich in mijn regio bevindt. Voor tijdelijke ondersteuning ben ik ook beschikbaar op interim basis, mocht dat nodig zijn.